obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

Personer som man inte kan lita på

Publicerad 2013-08-28 22:40:21 i Allmänt

Hej bloggen! Idag träffade jag personer att säga hejdå till eftersom jag åker till Sthlm imorgon. Satt och snacka skit med carl, en av de få vettiga personer jag någonsin träffat, och kom framtill olika slags människor man inte kan lita på.

1. Personer som inte röker! Alltså inte alls, någonsin eller ens har en liten liten lust. Har ni inga ögon eller? SER NI INTE VA SNYGGA VISSA ÄR NÄR DE RÖKER samt varför är ni inte självdestruktiva? Har ni inte ångest att dämpa, va VA?! VAD kan man ha att leva för och tycka det är värt att belasta samhället/miljön/folk med? Askonstigt kontrollbehov att tro att man kan bestämma när man dör och så. Och: varför vill ni inte ha små härliga beroenden att vårda, de är som små gulliga husdjur typ! Ni som typ känner någon som dött i lungcancer kan låta bli att läsa den här bloggen för detta är ett besök i en otrevlig och osympatisk del av min hjärna som helt saknar perspektiv! Jag har en vän som aldrig tagit en cigg mellan sina läppar samt min syster och det är tillräckligt många undantag som bekräftar regeln. Ja och detta gäller även kaffe, snus, alkohol, kokain

2. Personer utan syskon. Personer utan syskon har inte fått lära sig hur man beter sig bland folk. De har inte lärt sig diplomati, att slåss och att kompromissa. Att vara ett enda barn ger inga långsiktiga fördelar, bara materiella fördelar. Vilka förstås är kortsiktiga. Cant buy love osv. Här har jag två personer som är undantag som bekräftar regeln. Eller kanske en. Äsch det kommer jag inte veta förrän jag fått tillräcklig distans till resp. relationer eller hur!!! Sen jag insåg att jag aldrig någonsin funkar med personer utan syskon har jag snabbt gjort slut med alla nya bekantskaper som inte har syskon. Om de inte har VÄLDIGT stora fördelar som väger över!!!!

3. Tkr heller inte att man kan lita på personer som säger till en att städa. Tex ens föräldrar får det men ingen annan. JA TILL EXEMPEL FOLK SOM BER OM URSÄKT FÖR ATT DE HAR DET STÖKIGT NÄR DET INTE ENS ÄR STÖKIGT VAAAAAAIIIIIIIHEEEELVETWWWWW

Jag ska visa stökig biatches

4. Man kan inte heller lita på folk som inte skrattar åt ens skämt eller ger en uppmärksamhet när man ställer sig på ett bord och skriker efter det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela