obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

genetik

Publicerad 2013-10-08 01:37:58 i Allmänt

Undra om jag sänder ut konstiga, avskräckande feromoner är en liten tanke jag har ibland??? För evolutionen borde gynna mitt kärleksliv så himla mkt men var är min perfekta hen som matchar mig i kompletthet? Jag har liksom inga allergier, inga genetiska sjukdomar, har aldrig haft varken håliga eller sneda tänder samt har bra iq, bra eq tror jag också men hur fan mäter man det. Andra kvalitéer jag har är att jag är nyfiken och uppfinningsrik som en jägare och samlare, har bra ämnesomsättning och en härlig grundkondition. Symmetriskt ansikte, god hårkvalite.
 
Hittills har ingen bra matchning kommit i min väg. Jag undrar vad det är för avskräckande med mig som gör att man inte skulle vilja ha min avkomma? Eller varför vissa vill ha min avkomma men jag inte vill ha deras? Är det feromoner? Är det att good looking guys har blivit fostrade i patriarkatet så pass mkt att de är rädda för "starka kvinnor", en grupp jag förstått sen länge att jag tydligen tillhör? Eller har jag ngt slags storhetsvansinne och borde sänka ambitionerna?  Vänta vad fan skriver jag nu har ju haffat flera haff med stort h så varför är jag missnöjd? Det konstiga är mina höga krav på folk som jag inte ens efterlever själv, och att jag blir kär i folk typ hur lätt som helst, hårt, djupt förälskad och gärna i flera personer samtidigt dessutom. Vad är grejen med det? Ok nää inte kärkär lätt, men jag är verkligen förtjust och förälskad ofta och mkt. Kanske är jag bara kåt lr valfritt och blandar ihop detta med truu löv. Men alltså för mig finns ingen tru löv utan eldpassionsuperattraktiongosasexamysa bara. Detta eftersom personlighet kombinerat med stort intresse för att beundra mig är mkt sexyy. Det är vad jag tycker inifrån och ut. Tror jag. Sen blir jag kär i ngn som inte alls är intresserad av att beundra mig och då känner jag mest vad fan?????? FREJA ANROPAR KROPPEN SKÄRPNING MAYDAY SKÄRPNING NUUUUU TAAAAAACK SLUTA BETE DIG OLOGISKT.
 
Usch är verkligen så förvirrad i mitt liv just nu. Har tenta i övermorgon och idag pluggade jag kanske en timma. Wäää?ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela