obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

minns när åkesson var det billigaste vinet i pavan

Publicerad 2014-01-24 17:45:07 i Allmänt

hej alla babes!
 
idag är en dag jag är full av hat vilket så klart innebär att jag bland annat är produktiv, klarsynt och effektiv i mitt tänkande! exempelvis har jag varit aktiv på twitterz, men som vanligt är min humor för exquisite för att uppskattas som den ska.. i alla fall om man ska tro min statistik. haha är ett skämt på sociala medier, this girl behöver upplevas irl alltså.
 
har ni tänkt ngn gång på hur olika olika slags dagar är. till exempel var gårdagen värdelös, eller det beror på hur man ser på serietittande ofc. det är säkert bildande att se om samtliga Sherlock-avsnitt och titta på bästa katt-vines of 2013. (p.s. minns ni irene adler från säsong 2? VAD HÄNDE MED HENNE? för övrigt älskar jag deras romans, precis så kmr det också vara när jag hittar min livs kärlek nr 2) men kunde fan unna mig d, har man mensvärk som känns som en jävla varulv som ska slita sig loss ur livmodern med ngt trubbigt föremål av järn så har man en bra ursäkt tycker jag. idag har jag ytterligare unnat mig genom att gå till åhlens city med baktanken att gå ut superfab, vilket jag lyckades med. det är min favorithobby, att gå dit, låtsas att man letar efter sin vintervardagspalett o säga "ja jag kan inte köpa nu för jag ska önska det av min mamma i födelsedagspresent" o alla ba NÄ VA ROLIGT MYSIGT OKEJ TESTA DENNA PARFYM O DENNA HUD O DE HÄR ÖGONEN GUD VILKA FINA ÖGON DU FICK MED DENNA ROUGE WOW WOW WOW
 
och sen går man ut därifrån som en helt ny och underbar människa. gratis glamour! gratis flärd! gratis sex!  (haha ok) så det har jag gjort idag. gick även och köpte några fördelaktiga plagg av usel kvalite på monki, men vem fan bryr sig.
 
har nog inte berättat för denna blogg att jag hoppade av media- o kommunikation förresten? var där första dagen på introt och kände noll inspiration. somnade typ tills jag hörde att i delkursen medier, kultur och samhälle skulle vi läsa juridik och ekonomi också. hade glömt att det stod det i kursbeskrivningen :P :P x) hoppade av hur som helst, jag VÄGRAR att läsa ngt så tråkigt. visst, älskar radio o tv och framförallt reklam och pr men är så rädd för att göra bort mig moraliskt att jag aldrig skulle våga läsa det anyways. Det jag tyckte lät mest lockande var att vara med i skolans studentradio och -tidning men isf ska jag väl läsa journalistik eller? SKIT SAMMA
 
jag hoppade av i alla fall
 
så nu läser jag svenska igen. det är underbart? hatar mina kursare dock, de är sååå lame. förutom några få kanske. men typ hälften av alla sitter och klagar över hur mkt de hatar grammatik och att göra underbara ordträd. dessutom tycker de att det är SVÅRT? hur svårt är det att dela upp jul gran s plundr ing i rot rot fog rot avledningssuffix? det är typ högstadienivå och de vågar inte ens svara när föreläsaren ställer frågor.
 
Han ba: okej allihopa vad är ett verb?
 
*ingen svarar*
 
jag: *suckar* verb är något man gör med röven !!!! sen applåderar alla, jag reser mig upp, bugar, bockar, niger, gör handvolter.
 
VARJE DAG
 
o sen ni vet hen jag klagade på häromdagen....hen skrev fel lösning på tavlan och blev sen SKITARG när det var fel? typ skrek: MEN JAG FATTAR INTE VARFÖR MIN LÖSNING SKULLE VARA FEL URSÄKTA HALLÅ LYSSNA DÅ DET ÄR JU RÄTT
 
håll käften??? guuud hoppas hen aldrig läser detta. men men, har ju skrivit i bloggbeskrivningen att jag inte står för ngt jag skriver här, förutom det som är genialiskt typ min apokalypsdröm jag skrev om förra veckan, den vill jag ha patent på.
 
jaha vad säger ni nu börjar detta samtal med mig sj dö ut va. bäst att jag slutar skriva innan det blir pinig stämning!
 
p o K allihops
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela