obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

tarzan

Publicerad 2013-10-13 04:41:42 i Allmänt

nu undrar samtliga varför i helv det står Tarzan i rubriken, och ja det undrar jag med. vill belysa ett stort samhällsproblem: att man inte läser rubriker på blogginlägg? inte jag i alla fall. tror inte jag kan mjölka detta ämne på något roligt alls, så lets gå vidare. Tarzan kanske vi återkommer till.
 
idag skulle jag fortsätta min kulturturné genom att gå till moderna museet. men vaknade verkligen för sent och sen åkte min buss vilse? eller alltså jag tog fel buss men hallå, hur kan det finnas så många bussar åt olika håll, det är ju helt orimligt. FÖRRESTEN låt mig göra en inte ett dugg spännande spaning: busschaufförer i sthlm hälsar inte! vad är upp, vad är ner, vem är jag OCH FRAMFÖRALLT VEM ÄR DU HIMLA BUSSCHAUFFÖR SOM INTE TAR VARJE CHANS DU KAN ATT TYP PRATA??? d måste vara så himla tråkigt att sitta där och brumma hela dagarna och så kan du inte ens säga "hej freja hur mår du va roligt att du åker denna buss idag igen ja haha och här sitter jag och kör samma buss idag igen hoho förresten hur mår katterna". detta är alltså något jag är van vid från min uppväxt på landet, när samma Ingemar kört samma skolbuss samma tid varje dag och sett en växa upp ända sedan man var typ sju.
 
Tkr det är skittråkigt hur som helst. Hamnade någonstans kring Hötorget och gick sedan på magkänsla tills jag plötsligt var i kungsträdgården där folk gick i t-short och låtsades vara lyckliga. Sen köpte jag en macka och kaffe för 250 spänn för jag åt typ bara honung till frukost och satte mig också och låtsades vara lycklig.
 
Bara en stund senare befann jag mig plötsligt på en färja i skärgården??? Såg solnedgångar och grejer, fett vackert. Diskuterade daddy-issues, vatten sett som material och 3d-film. Fkn hatar 3d-film, finns inget billigt som är så dyrt. Det är ju bara coolt först, det kommer ngn fluga i ens ansikte och ba TJENA sen gråter man resten av filmen för ögonen blir helt sjuka i huvudet. Dessutom sitter man där och ser ut som någon snabb idiot, i grupp till och med. En stor grupp i fula glasögon som ser en billig dyr film, gråtandes och duckandes för svärd och fjärilar som vill alla illa. Inga WOOOOW hörs ur publiken. Tänk om man hade fått vara med när typ FILM kom till världen? Det är ju mkt mer fascinerande? De ba AHA MEN OM VI SÄTTER IHOP DEN HÄR STUMFILMEN MED EN GRAMMOFON VAAAAD FÅR VI DÅ OMG en film. DET ÄR JU RIKTIGA GREJER DET. HAHAHAHA ASSÅ JAG HATAR MIN JÄVLA VÄRDELÖSA SÅ KALLADE SURFPLATTA DEN HAR LÅST SIG I CAPS-LOCK
 
VAD ÄR DET HÄR FÖR SKIT
PÅ RIKTIGT VAD ÄR DETTA. JAHA MEN DÅ ÄR DET VÄL SÅ HÄR. JAG KAN INTE STÄNGA AV CAPS-LOCK, INGA KLNSTIGHETER. NU FÅR VI LEVA MED DETTA. SÅ ANSTRÄNGADE ATT SKRIKLÄSA? NÄ JAG STÅR INTE UT. SKÅ BARA SLÄNGA DENNA JÄVLA MASKIN I VÄGGEN, VI KANSKE HÖRS SENARE. HANN ALDRIG PRATA OM TARZAN, Å ANDRA SIDAN ÄR KLOCKA. TJUGO I FEM PÅ MORGONEN SÅ DET ÄR NOG LIKA BRÅ. JEJDÄ, FÖRLÅT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela