obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

vad tycker du?

Publicerad 2013-10-07 01:13:57 i Allmänt

hej min alldeles obefogade blogg. när jag skriver i dig är jag mitt bästa, arrogantaste, otrevligaste jag. en slags jag jag tydligen bär inom mig. ett annat jag jag bär inom mig är det som skriver dikter med olika slags symboler som månar, rödvinsmustascher och händer som man sväljer. ibland rimmar jag till och med. det är ett slags jag som jag behöver släppa ut ibland, låta det blomma ut i pretantion, övertydlighet och symbolism. då mår jag lite bättre och kan känna att jag typ gjort som i harry potter ni vet med minnessållet? lägger några tårar i en flaska och häller ut det hela. inte i ett vackert minnessåll som kan flyga av sig självt utan kanske istället i toaletten. sen spolar jag och tänker att fiskarna långt nere i stockholms avlopp har det gott. hahaha finns det ens fiskar i avlopp, tänker mig jämt att det finns en massa nedspolade guldfiskar i avlopp typ.
 
jaha helgen då??? vad fan ska man säga. hälsade på mitt gamla kollektiv och vi gjorde typiska saker såsom att umgås i grupp, ha på oss lösa byxor och dricka te. fan va det var gött. i fredags blev jag skandalfull och lät därför hundratals skandaler drabba mig med full kraft och dagen efter vaknade jag med den där härliga känslan av att man aldrig någonsin ska dricka igen eller ens träffa någon igen och helst slita hjärtat ur sitt bröst och spola ner också det i toaletten. till guldfiskarna. det kan ni gott ha era äckliga små djur, mitt svarta hjärta att kalasa på!
 
haha blir så imponerad av min egen självdestruktivitet??? av mina små livskriser???undrar varje dag om det är mig eller världen det är fel på och visst fan är det båda. vill någon ge mig en instruktionsvideo i att tänka positivt förresten. gillar videor ganska mycket.
 
har tydligen tenta på onsdag. som jag glömde anmäla mig till. men äääääääääää det kanske har löst sig??? annars får jag väl göra omtenta i november och helt enkelt ha det ledigt typ hela veckan! ja! fest! gött! Hahah jag tänker redan positivt, såg ni hur snabbt det vände? Wow! Eller vänta d kanske betyder att jag är bipolär lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela