obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

hej puder

Publicerad 2013-09-09 13:58:14 i Allmänt

puderluder per nuder tja här sitter jag hemma i mina delade 20 kvm och tänker inte ta hand om disken. nej för jag har insjuknat i en allvarlig förkylning.
 
men det finns en fördel: när jag adressändrade fick jag en massa rabatter, bland annat från nåt apotek som ligger typ 20 meter från min dörr? ska gå dit och köpa alvedoniprenkanjangbisolvonmucoanginögondropparbandagenovocainrosenrotpepparmyntsolja
 
kanske blir jag frisk då. var tvungen att skolka idag eftersom jag mådde så dåligt :/// och jag är fan inte den personen som drar mig upp trots snor som klistrat fast mig i sängen, ett trettio kilo tungt huvud som inte går att röra på och bara *biter ihop*, CYKLAR till skolan som ett miffo, blir påkörd på vägen och sitter och snytlider mig igenom två timmars föreläsning. nej, sån är inte jag. jag säger NEJ, STOPP! tvingar mig själv att sova till klockan halv ett och hoppas på att så mycket som möjligt är bortsovet. samma sak gäller om jag är bakis. usch har verkligen ingen kämparglöd, synd!
 
köpte några himla plantor igår att pryda kyffet med. blev så fint, hortensia, orkidé, taklök och grejer. får se hur det går att hålla dem i gott skick, är inte direkt en omhändertagande slags person men är ju bra på att laga mat så vem vet kanske lyckas hålla de små jävlarna vid liv.
 
igår berättade jag hemligheter. varenda person jag träffade fick reda på hemligheter såsom: idag är den sista sommardagen. den åttonde september är dagen vi alltid kommer minnas som den sista glada dagen. eller: det finns ingen poäng med att bo någonstans så man kan lika gärna bo var som helst, samt TYCKER DU JAG SKA KÖPA EN NY IPHONE ELLER KANSKE EN LITEN DATTAMASKIN MED TOUCH PÅ SKÄRMEN ELLER SKA JAG VÄNTA LITE TILLS IPHONE 5S KOMMER SÅ PRISERNA GÅR NER LITE VAD TYCKER DUUUUUUUUUU
 
funderar alltså på detta dag och natt??? vad ska jag ta mig till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela