obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

någon dag ska jag få betalt

Publicerad 2014-01-17 11:17:46 i Allmänt

funderar på om jag ska avhandla allas hatpersoner: "folk som berättar sina drömmar".
 
att hata på personer som berättar sina drömmar skulle jag säga var en av de större trenderna 2013, jämte hamburgare och fula kläder. klart man hatar en person som verkligen tror att den kan förmedla något så jävla abstrakt som en dröm till någon och att denna någon dessutom ska bry sig? "asså det var som det var jag, fast någon annan...såg det utifrån typ, eller ah! och så var det en känsla jag hade hela tiden och vet du? vet inte hur drömmen började eller slutade! ahhahahahha såååå sjukt och sen hände detta! SJUKT RANDOM!!"
 
man ba håll käften? så klart! ingen bryr sig! typ som en kursare till mig (lyckligtvis kursare i kursen som IDAG tog slut) som jämt säger en massa saker som ingen bryr sig om? typ att det är perfekt ridväder idag för hens häst blir så pigg när det är kallt? haha burnade hen så jävla grovt igår, hen sa att hen tkr det ska bli såå tråkigt när hen ska plugga till förskolelärare för första terminen kommer bara vara estetik, och hen hatar bild, teater, musik osv. Jag ba: då hatar ju du barn! och människor! GUD! seriöst det r hemskt när man förstår vilka som kommer ta hand om ens framtida provrörsbarn som man skaffat i Danmark... tex var lärarförbundet på uni igår och delade ut goodiebags till lärarstudenter. så alla med lila påsar skulle alltså bli lärare? såg dem och blev mörkrädd!!! (om jag dömer folk efter deras utseende de själva satt dit? ja! vad annars?)
 
men hallå jag pratade ju om drömmar? jag tycker det är dags att släppa drömfolkshatet! det är lika ute som att hata folk som särskriver. INGEN kan ha missat att man förtjänar att dö om man i detalj berättar om sina drömmar, och därför anpassat sig. Jag, till exempel, har löst det genom att nämna drömmar i förbifarten. Typ, i natt drömde jag att alla mina katter dog och blev vålnader, så nu vill jag åka hem och klappa dem. Eventuellt bryr sig ingen, men då har den som frågade iaf fått svar på varför jag ska åka hem till mamma och pappa istället för att gå på sexmanifestationen på medis på lördag. och jag har heller inte tagit upp oförskämt mycket av någons tid. smidigt!
 
en dröm måste jag dock berätta ingående om: min apokalypsdröm. den var HELT fantastisk! hela världen var hunger games och alla stjärnor på himmelen var pixlar i dinosaurieformationer. vi förstod att slutet var nära när stjärnbilderna ramlade, det var som klossar som föll. dinosaurierna ersattes av en massa flygplan med ett företagsnamn på: företaget som sponsrade jordens undergång. sen kom en dement tant som inte fattade att allt gick under och sa att jag var tvungen att springa bana 4 imorgon. jag svarade: haha nej! för nu försvinner världen som vi känner den! Sverige finns inte längre och inte något annat heller. inget spelar någon roll! efter det körde jag iväg alla mina kompisar i en kundvagn mot horisonten.
 
har typ aldrig vaknat så lycklig. analyserade drömmen som att jag hade många skitjobbiga val framför mig och att jag helst önskar att hela systemet skulle störtas (pixlar, kundvagnar, företag=symboler för kapitalismen och det moderna samhället) så att vi bara kunde börja om och helt enkelt att INGET SPELAR NÅGON ROLL. till och med nationsgränser skulle vara borta, totalt kaos skulle råda, men ett lyckligt kaos eftersom vi skulle vara befriade från kommersialismens bojor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela