obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

tågarna brinner!!!!

Publicerad 2013-09-18 23:01:10 i Allmänt

 
 
hej allihopa, här sitter jag på ett tåg tillbaka från stockholm från ett liv av lånad tid, försenad två och en halv timma OCH NJUTER SÅ HIMLA MYCKET.. tåget som var före oss började tydligen brinna så vi fick chilla ett tag rätt bakom. efter en timma hade man tydligen rätt till både gratis mat och dryck så nu sitter jag med räkmacka värd 110 kr, kaffe, te, rödvin, skrev vitt vin på twitter för det är tydligen godare till räkor men whatever jag är en sån himla rödvinsmänniska? önskar jag inte var det men den drycken har fan valt mig till sin lärljunge.
 
hittade någon cool sida på www som man kunde göra tuffa effekter i sin cam på, detta är "snow" och "disco". de var riktigt fina tycker jag.
 
hahahaha kollade på sj:s sida nu och inser att jag kommer få hela beloppet jag betalade för biljetten tillbaka? gotta love life. fråga dock: varför finns det inte ellutag i bistron? sitter här i några röda lädersoffor, fötterna bekvämt uppflugna på armstödet, mina grejer över hela vagnen och syrsorna spinner eller vad fan de gör.
 
har jag berättat att jag börjat få drömmar och ambitioner förresten? för en vecka sen ville jag hamna i svenska akademien (vem vore bättre lämpad???) men nu vill jag bli radiojournalist istället. sen blir jag utlasad och börjar jobba på en tidning istället. detta kan vara mina ämnen: skönhet, mode, litteratur, film, musik och sen kanske en spalt för nittiotalister. okej alltså det är fööör många som utbildar sig till journalister just nu men jag har någonting alla andra saknar: en leopardmössa.
 
aja det är kul att helt plötsligt vara en person som tänker på framtiden. annars är jag så himla carpe men nu ba hmmm jag ska arbeta hårt, mycket, övertygande, DET GÄLLER ATT HA VAD SOM KRÄVS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela