obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

morgonstund har röv i munnen

Publicerad 2014-01-09 04:36:41 i Allmänt

 
 
åh jag r en morgonmänniska! lol skoja bara. sedan några dagar strax före nyår har jag ettdagsljus kanske tre-fyra gånger. inte för att det är ljust på morgonen så här långt upp i norrland som Stockholm är men jag har gått upp typ vid fyratiden jättemånga gånger? haha jag trodde bara att folk som håller på med lan gör sånt? men nä uppenbarligen jag med. kan inte hantera ledighet. usch. kan inte hantera att vara oledig heller för den delen. men idag somnade jag halv tio på kvällen och vaknade vid två, så faaaaan vilken lång frukost jag kan äta sen asssoooooooooo haha det känns som jag har stoppat tiden och får göra vad jag vill tills att jag har föreläsning klockan 10 alltså om typ 6 timmar? jag har vunnit!!!!
 
lyssnar på vaken i p3och p4, jäävligt mysko program. någon norsk som sitter och uttalar fastän som festän, haha vad fan är det. konstig musik spelar de med, typ toto.
 
förresten är jag supersingel igen, var singel förut med men nu är jag extra singel. och ni vet väl vad det betyder!!!jag kan blogga HÄMNINGSLÖST! jämt! hela tiden! jag kan ladda ner blogg.se-appen o blogga när jag åker roslagsbanan.
 
antagningsbeskeden har kommit. jag kommer läsa media och kommunikation och ellen kom in på lingvistik i lund. så nu kommer hon absolut och alldeles säkert flytta. vet inte om jag ska bo kvar i vårt rum ensam eller om jag ska bjuda in någon att bli min nya ellen (haha lol det går aldrig) eller om jag ska flytta. egentligen suger det att bo här, dyrt som in i röven och vad får man för priset? stulna matlådor, 19 konstiga personer varav hälften röker weed inomhus typ varje dag, sen försöker de täcka över doften med cigaretter och rökelser och billig after shave typ? det är jävligt otrevligt tycker jag. gömmer mig inne på vårt rum och sniffar på mitt lilla doftljus som luktar vitt te. jag är så ren, pure och oskuldsfull. jag avundas ellen,hon har inget luktsinne så hon berörs inte av doftkaoset i huset.
 
en annan dålig grej med att bo här är att "övernattningsgäster inte är tillåtet". man ba ÖÖÖÖ VI BETALAR 4 900 FÖR ATT BO HÄR OCH BARA FÖR DET FÖRTJÄNAR MAN ETT TRÅKIGT LIV ELLER? det är helt stört. sen är det dåligt att på vardagar kan man bara ta sig hem antingen vid halv ett, klockan tre eller klockan fem. man blir snabbt bortskämd med kollektivtrafiken när man innan bott på Östermalm haha....................................................
 
nåväl. nu ska jag plugga eller måla mina naglar :P hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela