obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

typiska jävla ställen

Publicerad 2014-01-09 13:25:42 i Allmänt

sitter nu på ett café på söder och embracear sektkänslan här inne. här är varje hörna en kreativ hörna! härligt va? inspo inspo inspo FUCKSPOOOOOOOOOO
 
nä men serri så härligt att tänka sig att typ över hälften här inne har såna där härliga jobb ni vet? eller jag sluter mig till det eftersom alla har macar, skriver på dessa, inte ser ut som studenter, och det är fortfarande arbetstid. de har alltså inte kontorsjobb! de FRILANSAR! har alltid älskat det ordet??? alla som sitter här inne är levande bevis på att Dreams can come tru <3
 
JAHA HUR ÄR LÄGET MED MIG IDAG DÅÅÅÅ FREJA
sanningen är att det är hur fan som helst? igår kväll somnade jag tidigt och vaknade vid två på natten ungefär. sedan dess har jag varit vaken. känner mig helt sjuk i huvet nu. går omkring i någon slags fantasivärld känns det som. en parallell verklighet där man kan vakna många timmar innan alla andra och hinna äta två frukostar före klockan sju, och sedan komma till uni en timma för tidigt och bara sitta och se töntig ut tills föreläsningen börjar. sen sitta och känna sin spyfärdig hela föreläsningen. och sen åka till söder tydligen.
 
vad fan vill jag ha sagt. jo juste jag har en jävligt pure dag idag. tex ska jag yoga ikv och förut åt jag sallad, snattade typ 4 burkar m krutonger för att få i mig lite kolhydrater annars hade jag ju avlidit? herregud vad kräver ni av mig...ingen jävla GI här inte.....................................................................apropå yoga, jag gillar yoga ganska mkt men vill ej bli en yogaperson. dels känns det väldigt 2009 och dels känns det väldigt mkt inte jag. jag är tex alltid stressad, samtidigt lat, naturligt vig redan av att sova i konstiga positioner, i dont need no yoga!!!!!! men aja jag ser fram emot det hur som helst.
 
haha det är roligt att se att typ alla härinne saknar fingersättning? asså de skriver med pekfingrarna istället för med många fingrar som en normal och snabb skribent (jag). haha idioter.......
 
haha snubben som sitter bredvid mig vill ligga m mig, först frågar han om d e ledigt och sen frågar han om nätverksnyckeln tre gånger. "aha e d m små eller stora bokstäver?" *beslöjad, raspig röst*. nu ser jag på hans mac att han jobbar med formgivning eller layout lr nåt. kanske ska satsa?
 
vi hörs snart igen bloggi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela