obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

lockande erbjudanden och nya eror

Publicerad 2013-10-12 14:17:19 i Allmänt

hej jag ska visa er en riktigt tråkig bild. här är den:
 
 
nu när jag har fler än två besökare om dagen finns det väl ändå någon som läser skiten (så mkt mer än att läsa kan man ju inte göra här, kolla på bildspel eller? haha mina dagens outfits är exclusively for real peeps.) och känner ngt värt att säga? kom igen GE MIG DESTRUKTIV KRITIK genast slurp jaaa mmm mums. nä men på riktigt, "Lycka till med din nya blogg!" nää du "blogg.se" *whoever you are* inga såna fasoner jag ska ta reda på var din IP-adress bor.
 
nä nu ska jag väl sluta blogga mitt på ljusa dan som en annan idiot, bloggar skrivs bäst på natten när man inte har ångest över att man inte njuter av höstsolen. idag ska allt äventyras förstår ni. klockan är bara två och jag har redan ätit en halv frukost. produktivetet! upp och ner-vända världen! fashion! dekadens! GLAM! dessa är mina ledord för dagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela