obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

Ew hatar mig sj!!!!

Publicerad 2013-08-10 17:27:41 i Allmänt

Hej bloggi, nu åker jag tåg. T Sthlm. Ma soeur et moi ska sova över för första gången i vår lägenhet och sen imorgon åker vi till Georgien!!! Men det är inte drf jag bloggar.

Visst är något av det värsta med småstadsmentaliteten det här med att man inte hälsar på de man känner??? Folk tittar ner i marken, lr på sin telefon, låtsas helt enkelt inte om varandra om man inte verkligen känner varann. Men alla känner ju TILL varandra så man skulle lika gärna kunnat hälsa!!! Men nej. Typ som bruden som alltid kramade mig och skrek HEEEEEJ FREJA OMG VA SNYGG DU ÄR och nöp mog i röven på krogen men sen i skolan ba *this ma catwalk* *werkin that corridor* och VÄGRADE titta åt något håll förutom rakt fram så att det inte fanns en chans att hälsa. Jag ba ok du försökte typ hångla med mig i förrgår men nu passar det visst inte :) bitch :) hatar dig :) tönt :)

Min poäng är i alla fall att jag hatar detta men så klart visar det sig att jag är den värsta syndaren av alla. Stötte på förra årets bästa sommarkvällsflört, och ba IGNORERAR

Asså så dumt? För vi hade sååååå kul ihop plus hen är totally gorg, men sen efter den kvällen sågs vi inte mer för hen bor inte här längre, och ja va lite heartbroken o så men det gick över. Tänkte att man ses väl på nån juldag lr nåt som man ska göra.

Så ser jag hen idag ett år senare och ba NÄÄ VILKEN SPÄNNANDE STEN SOM LIGGER HÄR PÅ MARKEN HÄR MALENA *hysteriskt skratt* *gömmer mig bakom resväska*

Hatar mig sj skäms så mkt jävla tönt bitch fan jag är arggghhhh allt är förlorat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela