obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

Mitt huvud är djungelgeorge

Publicerad 2013-08-07 23:42:56 i Allmänt

Hej bloggen. Att skriva på mobilen är skönt för man slipper höra tangenterna men det är en jävla pain in the ass samtidigt??? Går det bättre att skriva med telen på sniskan??! Skitjobbigt allt bara. Nåväl. Jag har inget att säga. Såg denna lampan igår på loppis. Först ba *åh vilken fin:)))* sen ba eeeeeellllllleeeer vänta va är det där näää seriöst hahah lol VA är detta for realz eeewwwwwww glad att samhället inte är så här längre sen ba eeeellller vänta nu är det verkligen sååååååä himla mkt bättre idag *tänker på alla idioter därute* nä förresten. Jävla samhälle då. Jävla samhälle nu. Alla "skämt" på fb, i verkligheten, hela tiden.

Ett förtryck baserat på hudfärg jag aldrig själv råkat ut för alls som jag skriver om. vem fan är jag att tala. Jag är judinna men aldrig någonsin troende eller synligt utanför normen, så vem är jag att tala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela