obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

NÄÄÄÄ

Publicerad 2013-08-25 00:25:03 i Allmänt

Hej bloggen alltså hade helt glömt bort att du fanns?!?! S to the orry. En veckas utland gör att man helt tappar koncepterna. Antagligen är jag inte längre samma person men det är man väl aldrig! Resan avslutades hur som helst inte alls med flaggan i topp eftersom en jävla HUND anföll mig. I ANSIKTET. jag hatar hundar ännu mer nu. Självklart var jag noggrann med att berätta detta för facebook som den attentionseekingwhoreiam yesyesyes. Skev helt snällt och oironisk: ja då var man tillbaka efter en vecka i Georgien allihopa!

Det funkade bra i alla fall, fick många likes, om jag jämför med mig själv alltså och inte med en cool person (en cool tjej är en sån som hockeykillar pratar med, mellan mig och hockeykillar har det alltid funnits ett ömsesidigt hat så ja ja :D ), fick också snälla kommentarer som hoppas du mår bra osv.

Jävligt tur att jag la upp bild när jag hade det stora plåstret över näsan och inte en bild på hur såret ser ut nu för asså....det läker för bra? Har tagit bort stygnen nu och har en hudfärgad tejp över så nu ser jag helt normal och tråkig ut igen. Ibland tar jag dock bort plåstret och pillar lite, säkerställer att det blir ett synligt ärr så jag ser mystisk och farlig ut....

Har tänkt jättemkt på det där om status och image det senaste, ska ju flytta till Sthlm om några dagar bara vilket är ett perfekt tillfälle att bygga en helt ny personkult kring mig själv. Ingen ska veta hur jag var innan! Allt ska planeras mkt noggrant.

Tex ska jag köpa en snygg ryggsäck. Typ exklusivt skinn el liknande. Jag KAN inte ha fjällrävenryggis el tygkasse. Bara tygkasse om den är från en dyr butik. Kan inte förstå hur någon köper fjällräven, eller jag hade inte vågat det om jag visste hur folk som jag dömde personer efter det. Visst de är väl "fina" i gölliga färger eller whatever men på riktigt skaffa en egen jävla stil istället? BER DU OM ATT BLI PLACERAD I FACK ELLER. fuck fack som jag brukar säga. Mm dubbel som fan nu eftersom jag OFTA ser ut som en helt vanlig tråkig hipster, tror jag, men vid fjällräven där går fan min gräns. Det går inte.

Tänker att min nya stil ska vara fab as fuck, utan att vara nyrik. Alltså som min stil redan är. Typ "oj, har jag fått färg på min sidenblus?" Couldnt care less för jag ser elegant ut i vad fan jag än tar på mig. Detta är en sanning mina vänner. Det är en av alla olika fördelar med att vara Freja! Ok har väl hart några riktigt tveksamma frisyrer och klädval genom åren, men jag va ju ung och hade existentiell ångest? Hahahahaha vem försöker jag lura jag är fortfarande den där gurlen m oranget hår, infekterade träpinnetöjningar i öronen, röda strumpbyxor och pokemonsportbag.

En sak jag ser fram emot m Sthlm är att det kmr ligga ett gym mitt över gatan, vill inte tråka ut er totalt nu men tänker faktiskt köpa gymkort där. Kmr bara sola för pengarna och förlora vikt genom cigg hahaha. Nåväl vi får väl se. Fakta dock: gått upp tio kg på ett år? Vet att mkt är muskler för jag har målat som n gris, men ändå, saknar mina kläder som jag inte kan använda längre. Min garderob är fantastisk så vill ba få på mig klädjävlarna igen.

Guuuu va skönt det är att få skriva av sig om detta! Tänker att om jag skriver om det slipper jag prata om det, vilket är skönt för både mig och min omgivning.

Åter till min image då. Tänker ibland jättemkt på vad folk tkr om mig även om mina vänner alltid ba: freja du är så himla bra på att bara skita i vad alla tycker om dig och bara köra ditt race och inte skämmas och åh jag blir så inspirerad!

Jag känner mig inte alls sån? Fast vet att jag är sån egentligen. När jag säger att jag bryr mig om andras åsikter ljuger jag, eller så är jag bara förbannad över hur dumma i huvudet vissa är, eller så har jag ett svagt ögonblick där jag är alldeles för nära ett asstörigt plan av mig själv.

Lyssnar på panda da pandas nya nu, älskar honom så mkt. Älskar hans jobbiga dialekt, hans texter och framförallt hans fördelaktiga yttre. Han ser ut som en jag alltid är lite kär i, mmm kittlar dödsskönt i kistan bara jag tänker på hen.

Borde verkligen somna nu, får inte sova länge på mornarna när jag bor hos mamma och pappa, men det gör jag ändå. Speciellt nu när jag vaccineras mot rabies. Är helt dum i huvudet av det, har ingen balans och måste tänka högt för att ta beslut såsom om jag ska dricka värktabletterna eller kaffet först. Är en mkt jobbig och hjälplöst raglande person just nu. Dessutom gör min hud och hals ont? Wzup with that egentligen.

Tack för att du lyssnade och finns bloggen<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela