obefogad.blogg.se

en unik och privat inblick i en påhittad människas eventuella personlighet författad av någon som inte finns i verkligheten. ansvarig utgivare: inte jag i alla fall.

SÅ ARG

Publicerad 2013-08-06 22:00:29 i Allmänt

är så jävla arg just nu. hämtade min bror förut från en resa han varit på där han hade haft att göra med två barn, en tjej och en kille på sju pch fyra år, som bråkade väldigt mkt. sen frågade han om han och jag verkligen också bråkade så mkt när vi var små och alla minnen från när jag var liten och som jag inte tänkt på på år och dar kom tillbaka och ba slog undan fötterna på mig???
 
typ när han försökte vrida nacken av mig vid två olika tillfällen, när han kastade en tegelsten i mitt huvud, när han aldrig sa förlåt eller erkände vad han hade gjort och ljög för mina föräldrar om vad som hade hänt hela tiden, när han försökte kväva mig under en kudde så många gånger att jag till slut låtsades vara död och han blev så rädd att han aldrig gjorde om det igen. KAN NÅGON RINGA FREUD OCH ELLER VALFRI ANNAN SOM KAN BERÄTTA VAD DETTA GJORT MED MITT STACKARS PSYKE
 
jag antar förstås att jag är helt oskyldig i samtliga situationer, jag kan inte minnas att jag gjort något taskig mot det lilla aset??? förutom när jag försökte sparka ihjäl honom när han kom hem från bb, alldeles nyfödd. förstod väl redan då vad som stundade
 
kommer också ihåg alla dagar vi var hemma hos min mammas väninna, som också hade barn. det var en tjock och skrikig pojke som hette francis. min bror och francis spelade alltid tv-spel och jag fick inte vara med för jag var tjej. så jag satt alltid i köket med mamma och väninnan, åt pizzabullar, spelade på ett litet leksakskeyboard (egentligen lyssnade jag mest på demo-sången som spelades upp om man tryckte på en knapp så spelades det polyfonversion av wake me up before you go go NI VET?!?!?), sen myste jag med deras kanariefågel som alltid bajsade på mitt huvud. fy faaaan va arg jag är nu. en gång ställde sig francis på min mage så jag tappade andan. en annan gång var francis hemma hos oss och stoppade min älskningskatt wancetti som var en kattunge då i ett påslakan och svingade i stora cirklar över huvudet ni vet som en cowboy gör med ett lasso. en gång pillade han på min andra katts snopp så katten blev jätteobekväm. har aldrig sett en kattsnopp varken före eller efter detta skedde, en liten rosa pigg typ som han pillade på så den stack ut, sen åkte den in igen och rosso alltså katten ba meow???:P sen pillade francis igen och den rosa piggen åkte ut och så skrattade han sitt äckliga skratt som var ett väsande i början och sen ett kluckkluckWOOOOOOHOOOOW. så skrattade han. 
 
är så arg.
 
detta vääääääääääskluckkluckwohoooooooooo kommer föralltid vara i mitt stackars undermedvetna, leva och frodas, alltså eeeeeeuuuwwwwwwwwwwww!!!! så arg!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela